Sunday 24 July 2011

على الجيش ان يطهر قيادتة الفاسدة


تعليق متظاهر غاضب شارك منذ بداية الثورة حتى مهزلة خيانة القوات المسلحة فى العباسية (أعذرة وأشعر بآلآمة).
لا احد من مسؤلين الدوله يحرس الثوره .... لا احد من مسؤلين الدوله واقف مع الثوره ...... لا احد من حبايب مبارك يريد الثوره ...... لا احد غير ثوار 25 يناير يريد ثوره فى مصر ......... شعب وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش وحش ....... خلاص بئه كله يفض المولد ده وكله يروح بيته ورجعو حبايبكم تانى ياشعب بتحب الضرب بالجزم ياشعب جاهل ياشعب منافق ياشعب جبان ياشعب خواف ياشعب تعشق الضرب على قفاه .....ياخساره الشباب اللى ضحو بعمرهم عشانكم .... ياخساره حرقه قلب ام على ابنها اللى جسمه اتقطع عشانكم .... ياخساره اللى عينه ضاعت عشانكم ..... ياخساره بيت واولاد عائله الوحيد بئه كسيح وطريح الفراش عشانكم...... واخرتها ياشعب غلبان فى مخه تقولو كفايه مش عاوزين ثوره انتو وحشين ياثوار وتتهمونا بالجنون والخرف والعماله والخيانه ....لا حول ولا قوه الا بالله ...لا حول ولا قوه الا بالله ..... لا حول ولا قوه الا بالله .... ربنا يسامحكم ... ربنا يسامحكم ..... ياشعب جاهل مايعرفش حاجه فى دنيته شويه خرفان ونعاج مبارك ضحكو عليكم كعادتكم من يوم مااتولدتم وقسمونا على بعض وبدل ماتقف فى وش شويه ناس مالهاش اصل وكانو شويه خدامين هما واهاليهم وفى يوم وليله بقو من زوى السلطه وكانو بيدوكم على قفاكم صبح وليل وكنت تسافر بره مصر اقل كلب واوطى بشر يعاملوكم معامله العبيد ..... وفى الاخر الثوار هما اللى خربو البلد والثوار خونه والثوار عملاء والثوار ممولين والثوار لا شرعيه لهم والثوار مش فاهمين ...... ياشعب كنت قاعد تشجع من ورا الشاشه واحنا كنا بنموت ياشعب دخل جوا الجحور واحنا اللى اولادنا كانت هتتيتم عشانكم وعشان مصر ..... انا الان لا افتخر انى مصرى ... لا افتخر انى مصرى ..... لا افتخر انى مصرى .... اقول لولادى ايه واولاد زمايلى اللى ماتو عشانكم اما يكبرو .... اقولهم ابوكم انضرب رصاصه فى عنيه ورصاصه فى قلبه وبعد مادفناه شعب مصر الخرفان قالو عليه عميل وحمار ومش بيفهم ...... اقسم بالله انا ببكى وانا بكتب الكومنت ده .... اقسم بالله العلى العظيم حاسس انى كبرت 50 سنه وانا شايفكم كده .... اخص عليكم يامصريين اخص على اللى عاوز يعملكم قيمه وكرامه ... اخص عليا انا اما طلعت يوم 28 يناير .... انا حمااااااااااااااااااااااااااااااااااااار انا جحش انا غبى انا متخلف عقليا انى كنت هيتم ابنى عشانكم ....... حسبى الله ونعم الوكيل .... حسبى الله ونعم الوكيل ..

دكتور ياسر سليمان


No comments:

Post a Comment